logotipas MerlinX mūsų sistemoje
virš 150 kelionių organizatorių
Lietuviškai  Lenkiškai  Itališkai  Rumuniškai
Organizatoriai   |  Apie mus   |  Kontaktai  |  Kalba:
Prisijungimas:

Rezervavimo sistema MerlinX

 
Bendra informacija Konfigūravimas Krepšelis LiveRoom Organizatoriai Viešbučiai
Dažniausiai užduodami klausimai
1. Ar rezervavimo sistema Merlin.X veikia realiu laiku(online)?
Visi kelionių užsakymai sistemoje vykdomi realiu laiku. Duomenys sistemoje yra atnaujinami kas kelios minutės.

2. Turime pasirašę bendradarbiavimo sutartis su keliolika kelionių organizatorių, tuo tarpu sistemoje kelionių organizatorių pasiūlymų yra labai daug. Ar galima kelionių paiešką atlikti tik tarp norimų kelionių organizatorių?
Modulyje "Admin" galima pasirinkti kurių kelionių oragnizatorių pasiūlymus rodyti sistemoje.

3. Ar galima kelionių agentūros darbuotojams(pardavėjams) nustatyti skirtingas teises sistemoje?
Modulyje "Admin", kelionių agentūros darbuotojams(pardavėjams) galima nustatyti skirtingas teises sistemoje, pvz. praktikantams galima nustatyti teisę vykdyti tik kelionės pasiūlymų paiešką.

4. Ką daryti kai sistema Merlin.X kraunasi labai lėtai ir naujo pasiūlymo reikia laukti keliolika sekundžių?
Kadangi sistema Merlin.X naudoja MDS technologiją, į užklausas ji paprastai atsako labai greitai. Šiuo atveju reikėtų pasitikrinti internetinio ryšio spartą, pažiūrėti kaip atsidaro kiti internetiniai puslapiai, išvalyti kompiuterį antivirusine programa ir sugrįžti į Merlin.X sistemą.

5. Kodėl rezervavimo sistemoje kai kurių viešbučių pavadinimai skiriasi nuo viešbučių pavadinimų kelionių organizatoriaus puslapyje?
Merlin.X naudoja tokią terminalogiją, kad pas skirtingus kelionių organizatorius tas pats viešbutis turėtų tokį patį pavadinimą. Tai pagreitina pasiūlymų paiešką, bei sudaro galimybę palyginti pasiūlymų kainas.

6. Kaip galima kelionės pasiūlymus "pridėti prie peržiūrėtų", kaip galima juos palyginti?
Pasiūlymų sąraše, prie pasirinktų pasiūlymų reikia nuspausti (+) ir jie bus įkelti į atskirą "Peržiūrėtų pasiūlymų" sąrašą, kuriame bus galima juos palyginti, pasirinkus norimą šabloną juos atspausdinti, išsiųsti klientui, įkelti pasiūlymą į Facebook'ą ir t.t.

7. Kodėl funkcija "Laikinas rezervavimas" yra ne pas visus kelionių organizatorius, be to skiriasi laikino rezervavimo laikas?
Tai priklauso nuo konkretaus kelionių organizatoriaus, bei nuo laiko kuris liko nuo laikino rezervavimo iki išvykimo datos. Pas kai kuriuos kelionių organizatorius (TUI, Neckermann), funkcija "Laikinas rezervavimas" į normalų užsakymą pasikeičia po tam tikro laiko - jeigu pardavėjas iki to laiko užsakymo neatšaukia.

8. Ar kelionių pasiūlymo kainose pasitaiko klaidų?
Kelionių pasiūlymus su kainomis rezervavimo sistemai pateikia patys kelionių organizatoriai. Merlin.X kelionių pasiūlymų į sistemą nesuvedinėja, o vartotojui pateikia tai, ką gauna iš kelionių organizatorių, todėl už pateiktus klaidingus pasiūlymus neatsako. Kelionės pasiūlyme pastebėjus klaidą, prašome pranešti ir klaidingas pasiūlymas iš sistemos bus pašalintas.

9. Kodėl kai kurių kelionės pasiūlymų negalima rezervuoti?
Jūs neturite sutarties su kelionių organizatoriumi, kurio pasiūlymus norite rezervuoti, arba sutartį pasirašėte neseniai ir pamiršote ją aktyvuoti sistemoje Merlin.X.

10. Nenoriu matyti kelionių organizatorių pasiūlymų, kurie yra skyrelyje "Šiandien siūlome". Ką daryti?
Modulyje "Admin"-> "Nustatymai" pažymime, kad "Rekomenduojami pasiūlymai" būtų blokuojami.
Jūs esate: Pradinis puslapis > Rezervavimo sistema Merlin.X > DUK
wstaw na FB